Retur & reklamation

Fortryder du købet, skal du sende din ordre retur til os seneste 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen.

Hvis du fortryder, skal du sende den uåbnede vare direkte til:
Bryde Simonsen ApS
Hvidovrevej 88a
2610 Rødovre

Vi tager kun imod pakker der leveret direkte til os, ikke til pakkeshops. Disse sendes retur til køber.

Ved tilbagelevering er du ansvarlig for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har selv ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Det er derfor en god ide, at gemme postkvittering og evt. track & trace nummer.

Når du køber hos Bryde Simonsen, har du også mulighed for at returnere eller bytte din ordre i vores butik i Hvidovre. Du skal blot medbringe faktura på dit køb.

Hvad skal du sende med retur?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen/faktura. 

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi. Det betyder, at du helt eller delvist kan miste dit købsbeløb. Det sker, hvis varen:

- reelt er taget i brug og emballagen er åbnet.
- blevet beskadiget, da du havde ansvaret for den.
- er håndteret på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Desuden skal du have fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, som er beskrevet ovenfor.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Fortryder du dit køb, får du det tilbagebetalt det beløb, som du har indbetalt til os ved købet. I tilfælde af forringelse af varens værdi, som du hæfter for, fratækkes denne købsbeløbet.

Beløbet tilbagebetales via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du kan fremvise dokumentation for returneringen.

Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Brydesimonsen.dk , skal påberåbes i rimelig tid efter du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.

Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Brydesimonsen.dk via e-mail mail@brydesimonsen.dk på tlf. +45 36 48 78 07. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret.

For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode Brydesimonsen.dk har stillet dig i udsigt.